Zapoznaj się z nowościami Hear Studio: godziny nocne, nagrania próby, płatności On-Line, itp. – czytaj więcej…
FAQ – Najczęstsze pytania i odpowiedzi: jak zmienić termin próby, jak nagrać próbę, itp.  – czytaj więcej…
Koszyk zamówień




 

Nowości w systemie rezerwacji Hear Studio

Płatność ON-LINE:

System rezerwacji wymaga 100% przedpłaty (system Przelewy24), jednak zarezerwowany i opłacony termin można na 3 dni przed próbą samodzielnie zmodyfikować (data i godzina). Specjalny link do modyfikacji terminów zostaje wysłany w mailu potwierdzającym rezerwacje. UWAGA: Opcja zmiany terminu zastępuje wcześniejszą opcję anulowania terminu.

System pracy 24/7

Wprowadzono możliwość przeprowadzania prób w nocy. Termin takiej nocnej próby trzeba zamówić z 24 godzinnym wyprzedzeniem oraz można zarezerwować kilkugodzinną próbę tylko i wyłącznie od godz: 23:45

Rabaty cenowe:

Nowy system lojalnościowy Hear Studio Club oraz promocje: weekendy taniej, last minute (10h przed próbą) oraz rano w małych salach taniej, pozwalają na łączne uzyskanie nawet 17% rabatu!!!

5 minut krócej:

Czas instalacji i deinstalacji musi się zawierać w zarezerwowanym przedziale czasowym, który jest zawsze o 5 minut krótszy, niż wskazuje system. Przykład: zarezerwowany przedział 2 godzinny trwa faktycznie 1:55 minut. Zamianę wprowadzono, aby usprawnić funkcjonowanie studia (przewentylować salę pomiędzy próbami).


FAQ – Najczęstsze pytania i odpowiedzi

1. Dlaczego moja próba jest 5 minut krótsza niż czas który jest ujęty w rezerwacji?

Jest to przerwa techniczna pozwalająca przewietrzyć salę oraz przygotować ją, tak samo jak już będzie przygotowana przed Twoją próbą.

2. Czy zaznaczenie przy rezerwacji odpowiedniej liczby osób biorących na próbie jest ważne?

Tak, ponieważ na podstawie liczby osób system umożliwia rezerwację krzeseł, pulpitów do nut, oraz wiąże się z dodatkowymi symbolicznymi jednorazowymi opłatami, które nie są zależne od ilości zamówionych godzin.

3. Jeżeli już będę miał zarezerwowaną próbę a będę chciał domówić sprzęt (np. mikrofony) lub dodatkową obsługę akustyczną czy jest to możliwe?

Tak, możesz domówić dopłacając będąc na miejscu za dodatkowe akcesoria poprzez system dostępny na stronie (bezgotówkowo), musisz jednak pamiętać, że dodatkową obsługę akustyczną możesz zamówić 48 godzin przed zarezerwowanym terminem ze względu na to, że musimy dopasować grafik pracy naszego personelu

4. Jeżeli nie będę mógł przyjść czy moje pieniądze przepadną?

Nie, do trzech dni przed próbą możesz zmienić jej termin (samodzielnie) na dowolny inny za pomocą linku otrzymanego na adres mail. Jeśli jednak nie dokonasz zmiany w ciągu 3 dni przed terminem (link umożliwiający samodzielną zmianę stanie się nieaktywny) wpłacone środki na podstawie Art. 38 ustawy o prawach konsumenta i naszego regulaminu nie będą zwrócone.

5. Jestem Waszym stałym klientem, czy mogę liczyć na jakieś obniżki z tego tytułu ?

Zapraszamy do zapisania się do Hear Studio Club. Członkostwo w nim daje duże korzyści w tym stałe rabaty nie tylko na próby ale także inne usługi które oferujemy. Przy samej rezerwacji także można uzyskać zniżki w zależności od wybranych opcji godzinowych, gdyż cena kalkulowana jest za każdym razem indywidualnie.

6. Nie umiem obsługiwać sprzętu, czy ktoś mi pomoże ?

W mniejszych salach jest samoobsługa akustyczna i zespół samodzielnie obsługuje sprzęt, (przed rozpoczęciem próby pracownik studia przygotowuje salę, w tym uruchamia nagłośnienie). Istnieje opcja wynajęcia dodatkowej obsługi akustycznej w sali. Natomiast studiach (A,B,C) pracownik jest dostępny przez pierwsze 15 minut próby. Można za dodatkową opłatą zamówić dłuższą obecność pracownika w sali, wówczas zostanie do sali przypisany odrębny dodatkowy pracownik. Dlatego usługi dodatkowej obsługi akustycznej nie można rezerwować w czasie krótszym niż 48 godzin przed próbą

7. Nie posiadam konta bankowego, czy jest jakiś sposób by pomimo to skorzystać z Waszych usług?

Obsługa płatności Hear Studio jest obecnie tylko i wyłącznie bezgotówkowa. Można jednak zapłacić za usługę nie tylko kontem bankowym, ale również takimi formami płatności jak blik, karta kredytowa lub poprosić kogoś kto posiada konto bankowe, aby opłacił usługę.

8. Nie mam czasu za dnia, chciałbym zagrać w nocy, jest to możliwe?

Tak, nowy system daje taką możliwość. Trzeba jednak pamiętać, że próba musi rozpocząć się przed północą i że z powodu nietypowej pory stawka za godzinę jest nieco wyższa.

9. Jak bardzo do przodu mogę zrobić rezerwację?

Nowy system rezerwacji umożliwia rezerwacje nawet z rocznym wyprzedzeniem. Opcja szczególnie ważna dla rezerwacji sesji nagraniowych.

Tak, nowy system daje taką możliwość. Trzeba jednak pamiętać, że próba musi rozpocząć się przed północą i że z powodu nietypowej pory stawka za godzinę jest nieco wyższa.

10. Kiedy płacę za próbę?

System wymaga przedpłaty więc próba jest opłacana w momencie rezerwacji

11. Czy na instalację zespołu przewidziany jest jakiś dodatkowy czas? Mogę przyjść wcześniej i wyjść później niż przewiduje czas mojej rezerwacji?

Rezerwując próbę i czas jej trwania trzeba wziąć pod uwagę, że instalacja i deinstalacja zawiera się w zamówionych godzinach, a także to, że zgodnie z regulaminem próba kończy się 5 minut przed czasem w celu przewietrzenia pomieszczenia.

11. Zacząłem robić rezerwację, ale trochę to trwa czy w tym czasie ktoś nie zabierze mi wybranego przeze mnie terminu?

Dla uniknięcia takich sytuacji system automatycznie blokuje termin na 30 minut w celu zakończenia procesu rezerwacji i opłaty on-line. Po dokonaniu opłaty, która jest weryfikowana 24/h również w święta, niedziele oraz godziny nocne od momentu zakończenia rezerwacji w ciągu około 5 minut termin zostaje zarezerwowany już na stałe. System wysyła mail potwierdzający, w którym znajdują się linki do modyfikacji rezerwacji, sprawdzenia jej szczegółów, czy zmiany danych podanych podczas procesu rezerwacji.


 

Dane teleadresowe firmy

 

Sale studyjne A, B, C obsługuje firma Hear Studio Music Sp. z o.o.
kontakt: bok@hearstudio-music.pl
Prymasa Tysiąclecia 62
01-422 Warszawa
Na podstawie udzielonej przez Hear Studio Sp. z o.o. licencji na wykorzystywanie brandu Hear Studio.
 
System płatności bezgotówkowych obsługuje: